کد خبر: ۸۴۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 30 April 2020

تابناک/فرمانده سپاه ناحیه رودسر از توزیع دو هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی مواسات و کمک مؤمنانه به ارزش 480 میلیون تومان بین نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

رزمایش مواسات| توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، در راستای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به مردم به‌ویژه افرادی که کسب‌وکارشان در دوران کرونا دچار چالش شده رزمایشی به نام مواسات همدلی و کمک مؤمنانه به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به‌فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغازشده که در اجرای این طرح و لبیک به‌فرمان امام خامنه‌ای خیرین در کنار مسؤولان در شهرستان رودسر نیز وارد میدان شدند تا با همدلی و کمک مؤمنانه، هم نوعان نیازمند خود را یاری کنند.

 

امام‌جمعه رودسر در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در مسجد امام خمینی (ره) شهرک رودسر اظهار کرد: امسال زمانی وارد ماه مبارک رمضان شدیم که چند روز قبل از آن رهبر حکیم و هوشیار انقلاب اجرای رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی با تأکید بر لزوم اهتمام ویژه مسؤولان در اجرای طرح مواسات افزود: در چنین مواردی که با بروز بلایا افراد جامعه دچار آسیب می‌شوند در مکتب علوی و فاطمی به پیروی از پیامبر اعظم اسلام کمک به هم نوعان باید جدی گرفته‌شده تا آلام و دردهای مردم کاسته شود.

وی با بیان اینکه کمک‌ها توسط خیرین، جهاد گران و سپاه و بسیج در راستای لبیک به رهبرشان جمع‌آوری و بین اقشار آسیب‌دیده جامعه توزیع می‌شود، تصریح کرد: امروز سراسر استان گیلان شاهد اجرای رزمایش مواسات است و این قطعاً گام نخست نخواهد بود و کمک‌های مؤمنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه‌دار است.

امام‌جمعه رودسر با قدردانی از جامعه جهادگران، بسیجیان، روحانیت، ائمه جمعه، خیرین و اصحاب رسانه که در کنار کادر بهداشت و درمان در جریان کرونا برای کاسته شدن از مشکلات جامعه میدان‌دار بودند، گفت: هرچند که براثر بیماری کرونا نماز جمعه و برنامه‌های دینی تعطیل‌شده اما دستگیری از نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر جامعه که از تأکیدات دینی و اسلامی است ادامه دارد.

وی با بیان متحیر شدن دشمنان انقلاب از کمک‌های مؤمنانه ملتی که سال‌ها در محاصره اقتصادی بودند، افزود: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای دنیا این است که مردم با تمسک به ائمه معصومین (ع) و به حرمت خون شهدا همدلی با نظام و مسؤولان خود همدلی کرده و آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.

 

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی مواسات در رودسر

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این مراسم با بیان اینکه کمک‌های مؤمنانه موجب می‌شود که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود، اظهار کرد: این کمک‌ها در راستای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به مردم به‌ویژه افرادی است که کسب‌وکارشان در دوران کرونا دچار چالش و آسیب جدی شده است.

سرهنگ اسماعیل حسنی با اشاره به توزیع دو هزار بسته معیشتی به ارزش 480 میلیون تومان افزود: این بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش همدلی مواسات و کمک مؤمنانه بوده که بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار